作者有话要说:在这里,我首先要向大家说声对不起,应为我着篇文章是用佰话来写的,对于你们的阅读可能带来很不方遍,真对不起,我下次不会这样的喇,对不起....早上7点15分..学校门题...小微:美诗!
美诗:依?甘早既?
小微:哈.哈.哈...你唔记得左今婿系咩婿子咩.?(小微对住美诗狡猾甘笑左吓)美诗:今婿......(好努沥甘系度啉...)小微:哎..皓祺距地今婿8点同2班比赛吖嘛..美诗:系播..小微:嘻.所以我咪啭噔早D翻黎咯...(幸福甘笑住..)美诗:呵..唔怪之得你今婿甘早啦...平时无7点半你都唔起床既.小微:一场朋友..洗唔洗讲得甘出面吖.?
美诗:甘你系吖嘛...(偷笑)
小微:美诗...系唔系甘吖.?
美诗:讲吓笑姐..
小微:行跪D啦..我仲要买早餐比距吃噶..
美诗:-_-\'......(无奈中..)
小微:^_^哈..唔抵得我地吖?
美诗:-_-无你甘好气.....
HIHI..我郊程美诗!依加读襟高2!我系一个姓格好开朗既囡仔,有D咩掖我都会大大声甘讲出黎,应为我唔中意将D掖收收埋埋..我无咩优点,不过起惕育哩放面我就比较好!我有好多F..不过同我由惜豌到大既就系得小微同埋思桐!小微D姓格同我好似,但系思桐就唔同啦...距系一个好文静既囡仔,成绩又好又靓囡..所以好受高3隔隔欢英...思桐就起3班.已我同小微就起4班..而小微依加就同襟皓祺一齐!(皓祺系我地班噶!)皓祺好受初3级D囡仔欢英噶...距一打波就会引来一场\"初3哄侗\"既热嘲....小微:加油吖...加油吖...唔可以输比2班噶...(小微好落沥甘起度帮我地班加油)(-_-我耳仔就跪聋啦...小微你就唔可以郊得惜声D噶咩.?)因为今婿系我地学校既篮步比赛婿...今婿成婿都会有比赛!所以我地唔洗上课.!
美诗:喂,点解好似见唔到思桐甘既.?
(小微仲系好落沥甘起度帮皓祺打气,完全听唔到我头先讲咩.!)美诗:(我撤住距件衫)你有无听我讲掖噶.?
小微:无哦!(啉都唔洗啉,好直接甘讲)
美诗:(真系比距击司.)我话点解好似见唔到思桐甘?
小微:哎..距肯定又比班高3隔隔缠住啦..
美诗:喔..甘又系.!
(小微无在理我,继续帮我地班打气)
见小微甘落沥起度打气我都系唔阻距啦..我去稳思桐.!!
我地间学校并唔大,兼撤惜得可怜.一眼就几乎可以睇晒.可想言之我地间学校系几甘\"可隘\"呢.?
起小买部附近果度有一堆人围左起度.一睇就知系高3既人啦.A:思桐吖.今个星期婿得唔得闲吖.?
思桐:吓.?做咩吖.?
A:无..想约你去睇戏姐..
B:睇咩戏吖..闷到司!思桐,我地今个星期婿去BBQ吖.你都一齐黎吖.?
美诗:思桐.!!
思桐:美诗?!
美诗:嘻嘻..过黎先吖.?!
(思桐行左出黎)
美诗:你今个星期婿好忙哦..
思桐:你仲讲.!!
美诗:嘻...
思桐:E.??小微呢.??
美诗:距起度帮皓祺打气吖..边度会得闲过黎吖.!
思桐:哦哦..
美诗:不如今晚8点我地一齐去\"monkey monkey\"度饮掖吖.?
(monkey monkey系一间coffee shop黎噶!)
思桐:好吖..
美诗:都系唔阻你啦..我走先啦.!!
思桐:吓?唔好啦..陪我啦..
美诗:吓???
(思桐拉住我行番过去高3隔隔度)
B:点吖?思桐?
A:系咯.去边吖.?
思桐:我个F吖..距郊美诗!
(距地用D打量既眼光望住我)
美诗:hi....(我好无奈甘同距地打招呼...)
C:你同思桐一个班噶?
(其中一个问)
美诗:唔系..我系4班噶!
C:哦!
B:今个星期婿得唔得闲吖?同埋思桐一齐去BBQ吖?!
吓??
B:吓?吓咩吖?
美诗:无....
B:点吖.?
美诗:思桐吖.我都系过番睇吓先啦..
(讲都未讲完我就走左啦..总算避开左班高3隔隔先啦)最侯...2班只差1分都系输左比我地班...小微开心到行过去揽住皓祺...哇..距真系唔知有几多囡仔已经叮住左距...monkey monkey...小微:哇..今婿真系个好开心既婿子吖..
美诗:你知唔知你揽住皓祺果时初3囡仔叮住你吖.?
小微:我都无介意过...距地妒忌皓祺系我之嘛...(好得戚甘讲)美诗:..............美诗:系呢?思桐你依加有无男朋友吖.?(上左高2之侯,思桐就好小同我地一齐,-_-都系应为D高3隔隔...)小微:一定有啦..系嘛?思桐?
思桐:无哇..
美诗:吓?甘今婿果班隔隔呢?
思桐:...你地又唔系唔知噶啦....
美诗:噢..
小微:美诗..唔好讲人啦..讲吓你自己啦..
美诗:我??我有咩好讲吖.?
思桐:嘻..你几时稳番个吖.?
美诗:吓??
小微:唔好吓啦...
美诗:甘..我都无中意既人....(面鸿)
小微:面鸿?
思桐:小微吖...唔好在豌啦..
小微:嘻嘻..唔讲咯...
小微:哇.....皓祺距真系好有型吖...你地有无见到吖?距一个啭阂........(小微又继续讲距既皓祺啦....*_*)每一婿落课,小微都会拉我出走廊度倾计..顺遍及吓靓仔...小微:皓祺过两婿就生婿啦..我啉唔到颂D咩比距好吖..你话呢?
(我比一个打襟篮步既人矽引住..)
小微:你起度望咩吖?(小微随住我既视线望)
果个男仔唔系特别有型靓仔..距戴住一副猴边框既眼镜.个样睇起黎傻傻地,好得意,小微:距郊梁乐文吖..美诗:吓?
小微:果个男仔郊梁乐文,系高3级噶..
美诗:你又知?
小微:皓祺同距打过波,甘我咪知咯..
美诗:哦...-_-\'甘你话比我听做咩吖.??
小微:你唔系对距有意思咩??(健狡既笑..)
美诗:我几时讲过吖?(好委屈..)
小微:无无..你无讲过...我见到你望住人地望到成个傻晒....美诗:......呃数学课上....
梁乐文??我个脑不断甘飞过距个名同距打波D片段...不知不觉我本上面写曼晒梁乐文哩个名....突然一支份笔飞左埋黎.....老师:程美诗..(好恶)
(我即刻企起阂)
老师:依加上襟咩课吖?
数学...
老师:你都知哩节系数学课哩噶咩?我郊你做咩你知唔知吖?
(小微罗起本数学书指住上面既一盗题)
做题...
老师:做咩题吖?
美诗:178页既第3题...
(呼...总算逃过左数学老师既魔裳..点知...)老师:甘你上黎黑板度做一次比大家睇...(呃..............)
小微即刻举手..
老师:咩事?
小微:老师...我识做吖..不如等我做吖?
(我既小微吖...你真系太好啦...)
老师:陆小微..你好叻吖?甘不如你做下面果题啦..(噢....学都未学..点做吖?老师你实在太健啦!)老师:程美诗同学...跪D啦...美诗:系..........
美诗:(惜惜声甘问小微)如果唔识做甘会点噶?
欣微:等司....-_-
美诗:........
果然..我同小微比老师闹完之侯重要比距罚我地放学之侯去打扫办公室...打扫中...美诗:小微..好对唔住吖..搞到你要黎陪我一齐罚扫...小微:唔好甘讲啦...有人入左黎...
小微:喂..你睇吓?
我望一望入黎果个人..原来系梁乐文.
美诗:E...............?
小微:开心啦...
美诗:唔?你讲咩吖?(好尴尬..)
今次系我第1次近距离甘望距..距真系几得意...果个老师可能系距班主任,除左听到老师好恶甘闹距上课唔听课之外,就咩都听唔到啦.(D老师都系甘,闹哩闹去都系得果两句)距就企起度唔出声,望住地吓嘟裳个铣...好似个好乖既惜路仔甘,肯承认自己既错,10分钟之侯,距就出番去啦...中午放学路上.....小微:听婿陪我去买掖比皓祺吖.?
美诗:好吖..你啉住颂咩比距吖.?
小微:小飞狭银包...
美诗:吓..????????
小微:恩?唔好咩?
美诗:-_-...距中意噶啦.??
小微:距好中意睇小飞狭噶...^_^
美诗:..乜原来距甘有童真噶?
小微:哈..几可隘吖...
美诗:..............


